IAXPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Noen som hvet hvor man kan få tak i det? Finner bare framme, ikke bak.
Hawkon88 Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 svogeren min fikk kjøpt bare glassene fra sveits eller noe sånt. var relativt dyrt mener jeg å huske.- var visstnok ikke mulig å kjøpe komplette lykter med hvite blinkers. vi brukte hvertfall dremel på å kutte ut det orange og sikaflex for å sette på de hvite.. ble ganske mye penere.. kan se om jeg husker å spørre han hvor han fikk fatt i glassene. er noen år siden men..
Glenno Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Finnes ikke så langt. Var noe salg på en svensk side tror det het Radicast eller noe og det var vel etter denne guiden. http://www.touringklubben.com/whiteBlink.asp Mulig GS bildeler kommer etter hvert med dette. Alternativt røde som du kan spray selv. Husk eventuelt klarlakk etter lakk. Vurderer dette selv i på vente av se hva Gs kommer med.
IAXPOWER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 takk for respons! blir mye penere med hvite blinkls, enn orginale oransje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå