Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en bilbrann er det meste elektriske i 735en oppbrent så 2 nesten komplette biler selges.

avtagbart hengerfeste.

Motor med HELT NY topp, ny kamaksel, nye ventiler... alt i toppen er kvassere enn originalt. Motoren har en tikkelyd som ikke kommer fra toppen.. toppen kan selges løst, men står montert på motor, alt ser strøkent ut og motoren må hentes. Kan evt sende men da får kjøper ordne frakt. STÅR I STAVANGER.

Masse andre deler.. har alt + litt til.

Endel nye deler, blant annet 8 dører, bagasjelokk, panser, motor kjørt 150000km (denne har ikke ny topp som den andre)

Alt utenom motor står i nærheten av hønefoss. Deler kan hentes der eller sendes mot forskudd + frakt.

Avtagbart hengerfeste f.eks er vanskelig å oppdrive.

Har blant annet flere sett baklykter, fangere, framlykter, baklykter girkasse, helt nye originale fjærer, bremsedeler.

Usikker på om felgene skal selges men har 8x17 med 245 dekk og 10x17 med 285 dekk til sommer med FEIT kant og litt smalere felger med FEIT kant til vinter. Plasten på kanten er ikke tatt av vinterfelgene engang.

Kan ikke svare på alt , men sender videre dem jeg ikke kan svare på.

Skrevet

motoren som står her kan du få for 5-6000 (stavanger) det er den med helt ny komplett topp. kan prøve å få tatt et bilde av den, du ser at topp og kam + alt i toppen er helt nytt.

Girkassa vet jeg ikke, det er en originalt forsterka 750 kasse etter hva jeg forstår, den er automat. uansett så står kassa på østlandet og motoren her. ingenting av det som står der borte er tatt ut av bilen enda.

endel deler er løst da.

• 3 months later...
Skrevet

ser det er en gammel tråd men har du noen av disse delene ennå? Er på jakt etter grøftelys til e32. og ny førerdør. Er det el vinduer og speil?

Pluss utvendige lister. Trenger egentlig bare venstre bak,men har du sorte lister så vil jeg ha komplett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...