wheelman Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 mange husker kanskje at jeg for en stund siden laget bildekor for en billig penge. dette ble etterhvert for masse arbeid så jeg kuttet det ut. men har en stund nå solgt topp streamer til frontrute, og dette har vist seg og være heller populært! så jeg tenkte jeg skulle si ifra her å, om det er noen som vil ha stremaer til frontrute, eller bak for den del, så kan jeg lage og sende i posten for kr 300 ink porto. størrelse og farge bestemmer dere selv. vi har alle regnbuens farger, pluss en del metallic farger som sølv, sort, grå, rød (som jeg kommer på i farta) frostet (sandblåst), refleks og noen andre effekt greier tror jeg og vi har liggende... her link til tidligere tråd så dere kan se at det er seriøst:) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26817&highlight= min bil nå jeg har selv streamer og syns det er kledelig på mange biler!
trulS Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Klarer du å lage en svart streamer med gjennomsiktige skrift på? Sånn at bokstavene blir skåret ut?
NeonMuffler Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 heisann, jeg er intr i en matt svart streamer med WWW.NEONMUFFLER.COM som tar mye av plassen:) fikser du dette? bokstavene kan vel ha litt mellomrom slik at de ikke blir så veldig høye, om du skjønner
børge Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 vis du har svart metallic så kommer jeg med en gang...=) bry te å sende meg en pm med nummer jeg kan nå deg på?
MGR Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Klarer du å lage en svart streamer med gjennomsiktige skrift på? Sånn at bokstavene blir skåret ut? lurer på det jeg også..? i matt svart:) så matt som mulig egentlig
StianA Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 trur jeg er nødt til og ha en slik en på vinter bilen min ( subaru justy) men vet ikke hva det bør stå på den. noen har som har litt morsomme forslag?
wheelman Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 kanskje dere mistforstod meg. her er det snakk om kun streamer, uten dekor:) derfor prisen...
wheelman Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 vis du har svart metallic så kommer jeg med en gang...=) bry te å sende meg en pm med nummer jeg kan nå deg på? svart metalic har jeg ja:) jeg kan kontaktes på mail thomas@undergrounds.no mobil 905 63 63 9 eller pm
wheelman Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 d er flere som er det:D bare send meg en mail
R.E.H Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 wheelman laget en slik til min e30 for vel et år siden.. den ble akkurat slik jeg hadde tenkt så må si at denne karen kan dette:)
Stalin Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 men vet ikke hva det bør stå på den.noen har som har litt morsomme forslag? du kan ha 'Har BMW'n i Garasjen!' kan du iallefall bli observert i Justy med god samvittighet
knut_olestad Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 300 kr kun streamer uten noe skrift etc? hmm..
wheelman Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 jepp... om du vet billigere, så syns jeg heller du skal gå dit. men det tviler jeg på
knut_olestad Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Om ikke billigere så i samme prisleie med tekst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå