wheelman Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 hehe ja men den klarer jeg ikek matche:) så da må dere jo heller kjøpe der:)
NeonMuffler Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 er en stund siden jeg bestilte fra Wheelman, og han har fått pengene, men hvor blir det av streameren? har sendt noen mailer uten svar nå..
Tam Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Han la inn et innlegg på Bimmers 14 desember så han bør svare på henvendelser. Hvis han ikke svarer og ikke leverer det han har fått betalt for bør han ha en god unnskyldning og tilbakeføre pengene skal han unngå sure mennesker og kanskje hjemmebesøk
wheelman Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 syns dette blir latterlig... jeg har sagt at den er sendt. de tre andre jeg sendte er kommet trygt frem... her er det snakk om et produkt til snaue 300 kroner, så tanken om å svindle noen for slikt lommerusk har ikke streifet meg engang. men som nevn i mail til vedkommende, så tilbyr jeg meg og sende han en ny, eller så kan han få ukelønnen sin tilbakebetalt. men beskyldninger om svindel og trusler om at jeg skal få kaffebesøk syns jeg er tåpelig.
Dirty Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 har jo ikke noe å si om hva produktet koster! betaler man for et produkt! regner man med å få produktet.
Tam Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 Er vel ikke noe å bli sur for dette? Har man betalt for et produkt og ikke fått det er det lov å klage. Klager man uten å få svar er det naturlig å bli mistenksom, det hadde nok du også blitt..spesielt når man kan se at du har vært på nett uten å svare på henvendelsen. Synes han har vært svært tålmodig jeg. Du har helt sikkert et sporingsnummer på pakken slik at du kan se hvor det er. Siden han har betalt for en streamer er det vel bare å sende ham en ny hvis du ikke har sporing på pakken ?
wheelman Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 jeg blir ikke sur, jeg blir overgitt over at det skal bli et diskusjons tema. jeg har svart vedkommende per mail, og tilbydt meg og sende nytt. så jeg har forholdt meg riktig og gjort ting riktig. derfor er dette unødvendig og diskutere
wheelman Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 dirtydicky skrev: har jo ikke noe å si om hva produktet koster!betaler man for et produkt! regner man med å få produktet. selvfølgelig. ville bare frem til at jeg ikke kunne se vitsen i å evnt svindle noen for en så lav penge sum. men jeg skjønner vedkommende. penger er penger, om det er fem kroner eller fem hunde. prinsippsak. jeg har motat penger, og sendt varen som avtalt. tydeligvis har postet rotet den vekk. jeg sender ikke slikt med pakke sporing, det blir sendt som brev. har aldri hatt klager på noe jeg har laget og sendt før. det er dårlig reklame for meg at dette blir et diskusjons tema, og når i tillegg vedkommende sitter å skriver å truer med å dukke opp på døra mi viss han ikke får streameren syns jeg er for dumt.
NeonMuffler Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 ja, hvor blir det av pengene??? begynner å bli noen uker siden jeg skulle få dem... blir jo også skeptisk når du bruker 7dager på å svare på mail etc... makan til useriøs type
Tam Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 wheelman skrev: selvfølgelig. ville bare frem til at jeg ikke kunne se vitsen i å evnt svindle noen for en så lav penge sum. men jeg skjønner vedkommende. penger er penger, om det er fem kroner eller fem hunde. prinsippsak. Burde du ikke gjøre opp for deg nå???? Virker jo som svindel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå