endre88 Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 hei har noen eletriske problemer med bilen min det som skjer det er at når eg åpner bagasje luken så kommer lyset i spedometeret på og varsel lampen for grøfte lys kommer på noen som har en ide om ka det kan vere ??? takk på forhånd
Stephan.s Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Kabelbrudd i luka? Litt vill gjetting fra min side, men vet at e34 har problemer med kabelbrudd i luka.
endre88 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 kunne ikkje søke meg frem til det men det kan jo vere overledning et elleranent sted eller jordings feil men skal det slå inn på spedometeret då ??
BoSJo Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Ja sjekk de ledningerne fra luka. Elektriske feil har med å vise seg og gi utslag de mindst logiske steder.
endre88 Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 har skjekket den. og di så fin ut men det kan jo vere inni stømpen. men det skjer ingen ting når jeg vrir og bøyer kabelen
BoSJo Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Kan jo nesten ikke vere annet end brud i den kabel. Er jo også en ganske standart feil på E34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå