BMW 4 EVER Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hei! Noen som kan si meg hvordan de overnevnte felgene ser ut? Bilde eller noe? Har funnet noen jeg tror kan stemme. Grunnen til at jeg lurer er at jeg fikk tilbud om noen slike, men har ikke fått sett de, å som vanlig er jeg så utomodig at jeg helst skulle hatt det i går.. hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Har aldri hørt at BBS har lagd en egen 540 felg, men kan jo selvfølgelig hende . Prøvde å google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Fant noen på google som jeg tror er rett, men jeg vet ikke åssen å legge inn bilder her.. hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Regner med at det var disse du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jepp.. tror det er de det er snakk om.. var vist ca 10 cm kant på de. Så lenge det er kan e eg happy all day.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 her er de som fulgte min e34 540 iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Er nok de første tror jeg. med polert kant !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 har da polert kant jeg også samt litt mørker senter var litt jobb da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå