Rabies Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Finnes det noen lure triks for å få av BMW merkene på panser og bakluke. Mine er slitt og skal byttes.
eriklepe Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 vipp det opp med en tynn flat gjenstand, er du forsiktig kan du bruke skrujern men anbefaler du bruker noe av plast.
Stephan.s Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Har du i heletatt forsøkt selv? De er "poppet" på plass med en form for klips. Få kilt noe under til du får tak med fingrene, så er det strengt tatt bare å dra/vrikke opp. Du kan jo ta all verdens forhåndsregler med bruk av plastkile for å ikke skade lakken m.m, men i det enkle er det ikke værre en slik jeg skrev. Hvordan du velger å løse det er jo opp til deg edit: eriklepe kom meg visst i forveien
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Skulle ikke forundre meg om jeg måtte det så vanskelige som de vistnok skal være på BT. ''Har du godkjenningspapirer på dette emblemet unge mann?''
erl1d Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 på panseret er vel den beste måten å løsne filten på undersiden og bare dytte ut emblemet. er to plast pinner som går gjennom panseret og de er det bare å dytte ut med fingeren eller noe. Slipper å være bekymret for å skade lakken på denne måten. Filten er lett å dytte på plass etter du er ferdig. Bak vet jeg ikke hvordan det er festet på sedan..har touring
Rabies Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Ok. thanx... Var lakken jeg var bekymra for. og emblemet på panseret er det som ser værst ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå