BMW_Larsen Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 defekt motor med hull i blokk selges.. komplett med ledninsnett og hjærne kasse følger med den har stått i e30
Mboy Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Dumt spørsmål sikkert, men vet du hvorfor det ble hull i blokka?
BMW_Larsen Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 er ikke sikker hvoran dette har oppstått men tipper en blnding mellom høy temå og høyt turtall? kompis av meg som kjøpte den av meg for en stund tilbake.. han sa i dag at han sku selge den.. mener på at han har kjøpt ny topp til denne.. så da er d jo bare blokka som er klar..
Stian Børresen Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hva er skadet i selve motoren da? regner med den er skrudd litt ifra hverandre for å se?
BMW_Larsen Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 det er sylinder 6 som har fått d..og veiva er klar++
Stian Børresen Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 hvilke kostnader vil du tippe det blir å sette den sammen i fungerende stand da? sånn ca. har litt planer om å bygge kompressor i vinter på den motoren jeg har men dette kan jo være av interesse også.
BMW_Larsen Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 har ikke sjekket priser men du må nokk ha ny blokk.. resten er vell på setell mener jeg.. legger ved bilder som jeg nå slengte på autodb http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default
Stian Børresen Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Kan ikke du sjekke opp hva som er igjen av deler som trengs så skal jeg sjekke opp litt ang den blokka. for siden jeg allerede har en m50 motor i e30'n så går jo den der rett nedi på drivverk osv har jeg skjønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå