doffa Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 jeg vurdere å selge go bilen sånn at jeg får handlet meg en ny M3 eller noe i den rekka der. om noen er int så er det bare å ringe link på bilen under fra autodb. sintere v8 skal man leite lenge etter:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1686333 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 til deg som ringte fra hordaland på M5`n min som hadde en cab til salgs til 280 000. kan du ringe meg om du ikke har solgt bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 hadde denne M5n beige/safran skinn før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 hadde denne M5n beige/safran skinn før? nope alltid hatt sort skinn. står i service hefte som ekstra "sort svart skin med nedfelbar rygg bak" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt den tvert! er ikke int i og bytte med en ford foucus coupe cab da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt den tvert!er ikke int i og bytte med en ford foucus coupe cab da? ja om du har ett alvorlig høøøøøyt mellomlegg så er jo alt mulig hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg