Stephan.s Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Egentlig ganske så "dumt" spm, da realoem.com egentlig gir meg svar på dette, men spør alikevel. Bilen min skulle helst vært på eu i går, men den var den ikke Eksosen min har flere hull enn forklaringene til Toska, men fikk en 525 m20 eksos komplett av BoSJo her på forumet (takker igjen). Denne er ganske mye bedre enn den jeg har, og har tenkt å bruke den. (Ja, det er 89 mod, altså, med kat.) Mine spm er da (da jeg enda ikke har noe kunnskap til eksos og det som måtte omfatte dette) er vil denne eksosen passe rett på grenrørene på min m50? realoem sier delvis nei, da part comparison ikke viser årsmodell på bilene. De ser jo heller ikke like ut, så trekker konklusjonen nei. Og nummer 2: Hvordan blir det med Lambdaen? Takker på forhånd for alle inspill som er behjelpelig for å få den til å passe. På skal den om så med makt
Stephan.s Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Ingen seint oppe som kan litt her?
BoSJo Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Det er jo bare hive den gamle av, må jo det allikavel, se om det passer, ellers så er det jo bare frem med sveise apparatet Var ikke lambda på bilen det kom fra, men usikker på om der var uttak til lambda på eksosen Hvis ikke skjærer du jo bare lambda gjengen ut av den gamle eksos og svejser den på Alt er muligt vettu
Stephan.s Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Hehe, ja, som jeg sa, på skal det uansett. Men ja, enkleste er ofte det beste. Er vel bare å ta av det gamle som du sier og finne frem sveisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå