Mack10 Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Jeg som medlem av gjensidige har ihvertfall krav på leiebil.. Tror alle kunder av de har det om jeg ikke tar helt feil.. Det heter ALLTID BIL avtale.. Men det må du nesten sjekke opp i med ditt forsikringsselskap.. Håper det ornder seg!!
rolfi Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Takker for alle svar. Var på Bavaria i dag, og han jeg snakka med mente det var teit å tro at den pakningen kunne gjøre ruta tett. Den er alt for liten, noe jeg merka med en gang ruta var satt i men fikk beskjed at den skulle strekke seg når den gikk seg til...... Jeg fikk beskjed av Bavaria å ringe forsikringsselskapet, så skulle vi ordne noe etter det. Takker for alle svar. Jeg legger ut litt mer info (navn på verksted osv.) senere.
BoSJo Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 jøss, nu har jeg vert rørlegger i over 15år. Har faen meg aldrig set en pakning som har strukket seg tet Ufatteligt at dem ikke bare tar speider shortsene ned med en gang og tar straffen og ordner op.
rolfi Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Nå ser det ut til at det løser seg! Jeg har time (helg) hos Bavaria på Fredag, de skulle tørke bilen og skifte pakning og evt. rute om den ikke passet skikkelig. Nå har imidlertid baksetet mitt begynt å mygle og det er sikkert ikke det eneste. Må vel skifte seter osv. før jeg selger bilen. Håper bare ikke Alpinastolene har begynt å mygle, for da blir jeg seriøst sur! Kjørte bilen her om dagen også, men kunne ikke kjøre lenge pga. lukt og fuktigheten i lufta. Skal høre med forsikringsselskapet hvordan jeg skal gjøre det med setene. Dette har tatt leenge, men verkstedet som skifta ruta har ikke vært medgjørlige, de har løyet til forsikringsselskapet osv.
Muren Motorsport Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 har bilen din m.a.o. vært våt i snart et halvt år? tenke seg all kondensen der ligger oppom taktrekket osv. Her må noen blø!
Johnny Bravo Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 uprofesjonelt...! Det er alt jeg har å si. Kundebehandling og service er det som virkelig betyr noe etter kvalitet på arbeidet et verksted utfører. Jeg hadde bilen min til lakking hos et lokalt verksted nå nettopp. Lakket framfanger, bakfanger, bagasjelokk, speil, begge framskjermene, øyelokk, bakrutesenker, bagasjelokksvinge. Ble ikke helt fornøyd med framskjermene pga. noe steinsprut de hadde glemt å tatt med før de lakket. og på bagasjelokket hadde det seget noe. Jeg fikk da tilbud om å lakke framskjermene opp igjen og så skulle de polere det som var seget og som plaster på såret så skulle de lakke panseret mitt og montere bakrutesenkeren min. Dette koster meg da ikke noe ekstra, og det er sånt jeg kaller service. Det er sånn det skal være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå