Svennis Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hei Har hatt problemer med å få regnsensor til å funke på min bil, var egentlig ikke så farlig, siden intervall funksjonen fungerte normalt. Men så var bilen inne på Autozentrum der de sjekket hva som var galt med regnsensor, de sier da at de må bytte hele greia, den var ødelagt. Det synes jeg var for dyrt, så droppet det, men merket etterpå at intervall funksjonen på vindusvisker ikke funker lenger, den går rett på vanlig fart. Har intervall funksjonen noe å gjøre med regnsensoren? trodde dette var separate funksjoner. De på Autozentrum sier at de henger sammen og at når de tok restart på systemet, så falt dette ut og at de ikke kan bebreides for at dette nå ikke funker. Så eneste mulighet for å få intervall på vindusvisker, er å bytte regnsensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hvor mye koster regnsensoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Tror det havnet på 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hadde problemer med min også. Ba de fikse det samtidig med Inspeksjon II, men det like ille nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 På E39'n jeg hadde sletta de bare feilminnet og sensoren fungerte som smurt de neste halvannet året jeg hadde bilen Hadde samme symtom.. den gikk bare som det var vanlig intervall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Jepp sensoren funger ikke på min heller.. For se om d hjelper med å slette feil minnet på min å da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå