Olaisen Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Er det bare og løsse nedre skrue på demperene så detter bakstillinga så langt ned at jeg klarer lirke ut fjærene?`Eller skal det mere skruing til enn det? Må kansje av med stab staget bare også da?.
Bare_egil Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 kommer litt ann på egentlig, mine falt av da jeg hadde skrudd av demperne, men det var senkefjærer. Så hvis de er orginale så kan det være du må ha fjærklemmer..
Olaisen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Ok, skal prøve i ettermidag og se hva som skjer, skal ha orginal høyde i vinter. Har montert fremme bare bak som gjenstår.
K.T Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Visst du løyser demperene nede å stabstaget, skal det ikke være noe voldsom jobb..Det gikk på min, satte eg berre garasjejekk under bakstillingen etterpå..Å jekket det helle på plass..
Olaisen Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Takker for svar, hadde også sett det ut som en plan, bare løsse dempere og stabbstag og jekke det på plass igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå