spitfire Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Har en bilfraktehenger jeg ønsker å selge siden jeg har kjøpt meg en ny en 1999 modell 1600kg totalvekt ca 165 bred mellom hjulgangene/rampene Lastedelende aksler(nydelig å trekke både med og uten last) alufelger nesten nye piggfrie dekk. Minus er at det må overhales bremser og lakkere litt. Kan sende bilder hvis det er interesse på sms, mitt nr 90974203 Rimelig ved rask avgjørelse. Hengeren står på Raufoss og kan besiktiges der. Mvh Ketil Frengen. Mail ketil.frengen@norgespost.no
spitfire Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Her er et bilde av den. Har fått vinsj ettermontert siden bildet ble tatt.
spitfire Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 for å få en fin henger trenger du å koste på bremseklaver og evt dreie tromler å ta en lakkering. For hengeren i stand ville jeg ha fått 12000 ganske fort tenker jeg, så et bud er vel evt på sin plass med minusering av deler, jobb og litt til. Rask avgjørelse gjør vel at det er ferre som leser annonsen og at den går til en rimelig pris. tlf 90974203. Mvh Ketil
spitfire Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 hva ønsker du for den da? 8000 skulle være en grei pris skulle jeg tro. Mvh Ketil
Stramvaier Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 veldig interresangt. den er regget og alt el fungerer?
spitfire Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 veldig interresangt. den er regget og alt el fungerer? Den er registrert på meg og har skilt, har ikke brukt den på en stund så er usikker på om alle lys virker. Alt av glass er hele så det er isåfall litt irr på pærer hvis ikke det lyser. Mvh Ketil
spitfire Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 Egenvekt på den hengeren da? Har ikke vognkortet foran meg men mener den veier noen kilo over 400 Ketil
Ballder Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Snaue 1200 kg i nyttelast da. Ca en fiat Uno det. Bytte aksler og div forsterkning blir for omfattende for og få opp nyttelast. Blir desverre litt liten for min del.
spitfire Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Snaue 1200 kg i nyttelast da.Ca en fiat Uno det. Så kjedelige biler i den vektklassen tror jeg ikke det er på dette forumet 02 racer 3 serie racer eller liten åpen sportsbil som jeg brukte den til. Praktisk med en henger som ikke er for stor når man kun trenger for en liten bil, jeg har skaffet meg en mindre som er formsydd til min Spitfire 2,4 Turbo Derfor ønsker jeg å kvitte meg med den her. Men for å frakte landeveislokomotiv med duger den dårlig. Mvh Ketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå