Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Har kun den høyre ny,ellers har jeg liggende både h. og v. skjerm i lilla,ellers har jeg alle dører og panser i samme farge...muligens noen lmm til 535 og 528 osv....må nesten sjekke litt...får ikke lagt inn bilder,noe krøll med systemet...bunnpanner lykter med mer fins også....om du kan hente skal jeg finne frem absolutt alt jeg har liggende til e28 så skal du få det for 1500,-

Skrevet

Har kun den høyre ny,ellers har jeg liggende både h. og v. skjerm i lilla,ellers har jeg alle dører og panser i samme farge...muligens noen lmm til 535 og 528 osv....må nesten sjekke litt...får ikke lagt inn bilder,noe krøll med systemet...bunnpanner lykter med mer fins også....om du kan hente skal jeg finne frem absolutt alt jeg har liggende til e28 så skal du få det for 1500,-

Skrevet

Skrevet

jeg bor desverre litt langt ifra bergen.. :( ellers hadde ejg kommet..

jeg har fått tak i venstre framskjerm som er rustfri. men tenkte hvis du hadde en ny en så hadde det vært interesant..

men jeg skal hvertfall ha den høyre framskjermen..

har ikke noe mere NYE deler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...