Rabies Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Er det noen som har prøvd senk fra cobra på E36? (Dempere og fjærer). Er dette noe å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 kjøpte nettopp cobra dempere og fjærer fremme og bak til min E36. Kjøpte det på mekonomen nokså billig 4900,- med alt og jeg er kjempefornøyd ble som en helt ny bil, ikke for stiv og ikke for myk Har noen kammerater og som har hatt cobra demperne montert i noen år og de og er fornøyde ingen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Høres bra ut. Men jeg har compact og så at jeg kunne få enten 30 eller 50mm senk. men jeg hadde jo planer om 30 bak og 50 forran. Tror du det vil være noe problem og ordne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 vet ikke hvilken seng jeg fikk, det var en bmw kar så bestillte til meg han sa han skulle ta den senken som passet best tror det var 40mm bak og 50mm framme. 30/50 som du vil ha går jo helt fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Ok. var bare den derre enten 30 ELLER 50 som gjorde meg litt stressa. Jeg er en sånn person som helst vil ha ting sånn-sånn-og sånn. og ikke på noen annen måte. Sta perfeksjonist. er en grunn til at jeg kjører bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå