BR Racing Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 selger ny forsterka toppakning med teflontettinger rundt olje og vann kanaler. Denne har blitt brukt med god erfaring på turbotrimming. pakningen er i Nascar kvalitet. selges kr 2500,- tykkelse er 1.75mm selger med nye forsterka ståltoppbolter som ikke strekker seg. disse er gjenbrukbare. kr 2000,- selges sammlet : 4500,- har en god del andre trimdeler til denne og andre 6er bmw motorer for suge og turbo trim. tlf 97966801 Frofix.
BR Racing Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 fortsatt for salg. grunnet for mye useriøse folk.,
Frode_E30 Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Hvordan blir topp pakningen sammen med pianotråd?
BR Racing Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 hei, det optimale er pianotråd på denne pakningen.kan man lade over 2bar tetter bedre en mls pakninger. mere holdbart .
BR Racing Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 vil sittere at de stålboltenen jeg har. de strekker seg ikke i det hele tatt. i sammenlikning med arp som er et bra merke. strekker seg.og må ofte etter trekkes for optimal tetting. på en mls stålpakning vil en evt forsikelse ,eller stekking.virke negatift på presset til pakningen. noe som ofte resulterer i gåen pakning. mine bolter. må ikke etter trekkes. dras en gang. og der sitter de.
conan Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Må det planes på topp og blokk for denne, det må det jo på mls??? Er inntr.
BR Racing Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 er topp og blokk i plan til std pakning. er det bra nok for denne jeg har og. uansett vil vel alle si det bør kontrollmåles. hvertfall alu toppen. den kan slå seg. bare du skrur opp toppboltenen i feil rekkefølge. bruk motsatt.rekkefølge som man drar til boltenen.
conan Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 hva kommer dette på m frakt? kan jeg bruke nye org bolter? har kjøpt disse se
Kimmit Racing Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 er dette en stålpakning så skal man aldri brukes sammen med o-ringing!
BR Racing Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 dette er ingen MLS multi layer steel.pakning. dette er en komposittpakning, dette er en forsterket ikke mls pakning.
BR Racing Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 hva kommer dette på m frakt? kan jeg bruke nye org bolter? har kjøpt disse se hei, kan ikke bruke orginale bolter på denne pakningen.da er all intensjon borte . kun forsterka stål toppbolter., ikke strekkbolter. frofix
BR Racing Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 mere info og bilder her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1711344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå