eriklepe Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 http://www.finn.no/finn/object?finnkode=11943082 Vurderer å selge denne nå i høst siden jeg uansett motvillig kommer til å selge den til neste år grunnet overgang til nyere bil. Har dere noen tanker om prisen? Har lagt den godt under tilsvarende 320ci og 325ci som jeg ser er tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Ikke noe garasjerotte det her Har du et bilde av hele førersetet i god kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 desverre har jeg ikke det pr nå. Eneste av slitasje på seter er den nevnte sidevangen på førersete. Går faktisk an å bare skifte den ut, et firma her i byn tok 2k for jobben men har aldri somlet meg til å få det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 til salgs igjen pga useriøs kjøper. ...og jeg skjønner nå hvorfor folk må skrive pratmakere, annonseselgere og testpiloter uønsket...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Denne var pen Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 kan pakkes inn mot tillegg i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tek Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 hvor mye ekstra for fluffy ørerflipper på sidene og rosa hjulepapir? Pen bil.. Lykke til med salget (fin julepresang til en selv igrunn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Hvordan er det å forsikre noe sånt? Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 med mine 23 år og 60% bonus betaler jeg 12t i året for full kasko. Vil ikke si det er noe spesielt dyrt for denne type bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Du tar ikke inbytte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 nei har sagt nei til inbytte siden jeg ikke har bruk for det og må da ha bryet med å selge enda en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 SOLGT Fikk du det du forlangte for bilen ? Vist du angrer, så har jeg en stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg