bmwdude_1 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 E d noen vanlige fuktproblem på E39 typen slik at bilen dugger over og har mye fukt i bilen? er dette ett vanlig problem?
KAHenriksen Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 jeg vet ikke om det er et vanlig problem, men du kan jo finne ut av om det er en lekasje eller om det bare er snakk om et enkelt tilfelle. sett en vifteovn inn i bilen åpne et vindu mens den går da skulle bilen din bli tørr i hvert fall. om den fortsetter å dugge etter det så er det kanskje en lekasje.
Muren Motorsport Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 En bmw kan ha ganske mange liter vann i dørken før det blir vått oppå teppet! dette pga. de har ett gummibelegg under teppet. ta av innstegslistene så du får sjekke under teppet. å slå av resirkuleringa. men dette vet du vel,
BRIO Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Min e39 har også duggproblemer på svært fuktige dager. Kan ikke se at det er noe lekasje noen sted, men det er heller ikke lett å oppdage. Vått løv ved luftintak, våte klær og skitne ruter er vel det jeg antar er årsaken til duggproblemene. Hadde vært ok med AC i Bergen om høsten
Toro Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Min dugger innimellom ved oppstart. Men det er fordi pollenfiltrene mine er modne for å skiftes ut.
antiloop Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Min e39 har også duggproblemer på svært fuktige dager. Kan ikke se at det er noe lekasje noen sted, men det er heller ikke lett å oppdage.Vått løv ved luftintak, våte klær og skitne ruter er vel det jeg antar er årsaken til duggproblemene. Hadde vært ok med AC i Bergen om høsten Hvilken E39 er det som ikke har A/C da?
Tam Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Sjekk om du har vann i bagasjen (reservehjulsbaljen) Hadde 5 liter der sist vinter. Dugget rimelig mye.
Wildbill Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Har litt dugg i min også, men har klima altid på, så det forsvinner jo etterhvert. Dugger mest bak.
BRIO Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Hvilken E39 er det som ikke har A/C da? Min er strippet for slikt som AC og setevarme. (97 mod. import.) Har heldigvis varmetråder i bakruten da Reservehjulsbrønnen var tørr sist jeg sjekket, men under dørketeppet er et godt tips jeg skal sjekke.
Lars Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Det var lekkasje i begge fordørene på min E46 for en stund siden. Da var det MYE vann på gulvet.. Har ikke hatt noe problem etter at dette ble fikset, men idag var det plutsli veldig mye dugg på innsiden av vinduene mine igjen:S har jo regnet ekstremt her på vestlandet de siste dagene, men kan ikke kjenne noe fukt i gulvet.. merkelig..har kjørt med 30 grader celsius og fullpeis på varmeapparatet en stund nå.. duggen forsvant jo da men..
B m w 5 2 5 i Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Min dugger innimellom ved oppstart. Men det er fordi pollenfiltrene mine er modne for å skiftes ut. Min dugger også ved oppstart. Tenkte ikke på at det kunne være pollenfiltrene som var modne for utskiftning. Takk for tipset
Toro Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Min dugger innimellom ved oppstart. Men det er fordi pollenfiltrene mine er modne for å skiftes ut. Min dugger også ved oppstart. Tenkte ikke på at det kunne være pollenfiltrene som var modne for utskiftning. Takk for tipset Det kan også være en fordel å ta en rens av klimaanlegget innimellom, spesielt hvis det kommer dårlig lukt. Det gror bakterier i anlegget som skaper dårlig lukt og som ikke er spesisielt bra for helsa. En får kjøpt rens på Biltema, Torshov, osv.
Kristov Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Hvor mange filtre tilhører klimaanlegget i E39?
Toro Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Hvor mange filtre tilhører klimaanlegget i E39? 2stk. Det ligger 2 sorte bokser inne ved torpedoveggen i motorrommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå