Gå til innhold

Hvordan sette ned seterygg på E36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, driver og kobler opp anlegget mitt, men så må jeg ha ned seteryggen, hvordan får jeg ned den?:S Har BMW E36, 93 mod, Sedan.

Vil ikke bryte så mye at jeg ødelegger noe, så hadde vært fint om noen kunne fortelle meg det =)

på forhånd takk :)

Skrevet

hei:) hvordan kom du deg gjennom torpedoveggen? jeg finner ikke noen hull til å trykke gjennom strømkabelen.. skal følge med her for å finne ut det samme som deg. for jeg sliter med det samme:) men jeg har desverre ikke svaret du venter på..

Skrevet

Viss jeg ikke husker helt feil, så gjorde jeg det slik at jeg tok tak helt øverst, og dro rett mot meg (klips, knakk ikke med meg heldigvis 8) )

så var det bare å løfte rett opp...

Skrevet

hadde samme prob før jeg også :P men hvis du ser under batteriet ditt, så¨er det en sånn "svart sirkel" som det er mange hål du kan opne til å trykke igjennom ledninger, den kommer igjen under hanskerommet, må skru ut batteriet for å se det, er helt i venstre hjørne under batteriet hvis du ser mot bilen.

Skrevet

bare dro opp baksetet jeg, funka fett. Den sitter ikke i sånn vanlige klipser, tror den eneste måten er å bare dra den ut.

Skrevet

for fjerne seteryggen, ta tak på toppen. altså ved enden av hattehylla. bare napp i den. den skal løsne. så må du løfte opp hele ryggen. det sitter 2 metallpinner ned ved der du skal feste sikkerhetsbelet. ikke knekk dem :P best være 2 også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...