Hawkon88 Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 hørt rykter om at hvis jeg bytter en del eller to på bilen min fra e36 m3 så får jeg kort styring på e30en min? noen som kan bekrefte/avkrefte dette? noen som vet om andre løsninger? jeg går for den letteste/billigste løsningen..
HeinZ Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 det kan bekrefes. tannstanga fra e36 passer på e30
Bimmerlars Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Hva må gjøres, hvis det går, for å bygge om en E36 tannstang til ikke servo?
thorbis Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Hva må gjøres, hvis det går, for å bygge om en E36 tannstang til ikke servo? og hvorfor vil du ikke ha servo? er en veldig fin ting og ha på bane/vanlig kjøring da.
///MoePower Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Noen har den oppfatningen at man får en bedre feeling, altså kjenner underlaget bedre uten servo.
thorbis Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 oki. jeg gitt lei av og ikke ha servo9 så jeg bygde om til e36 servo på min e30.
Bimmerlars Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Noen har den oppfatningen at man får en bedre feeling, altså kjenner underlaget bedre uten servo. Riktig. Også er det morsommere å få kontrasladder uten servo
Hawkon88 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 må jeg ha m3 tannstang eller? fra bil med eller uten servo? andre plasser enn fra delebiler jeg kan få fatt i dette?
Jotte Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Poenget her er vel at hvis du bruker en tannstang i fra en med servo vil du få kortere styring, dette fordi servoen i utgangspunktet hjelper deg med krefter til nettop og klare og styre med færre dreininger på rattet. Derfor gir servostyrings tannstag kortere styring enn de som er uten (fordi dette gir også veldig tung styring, noe som selger dårlig)
Bimmerlars Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Ingen som vet om man kan ta bort "servoopplegget" på tannstenger med dette?
joris Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ikke no problem å bruke servotannstang uten å koble til servopumpe. Vet at mange gjør det til barekjøring, men bilen bil h.... tung på rattet. Lite egna til bykjøring..
Rogern Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 jeg kjører med servotannstang uten servopumpe på min e30. liker å kjenne hvordan du må holde imot ved høy fart i svinger. med servo synes jeg d er lett å bli overrasket... jeg gjorde dette pga at den var dritlett på rattet. på en e12 535 en kompis hadde var d progressiv servo. den funka bare under 30km/t ypperlig! spør meg ikke hvordan den funket.. sorry sklei bare helt ifra topic
Kristov Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Ingen som vet om man kan ta bort "servoopplegget" på tannstenger med dette? Er vel bare å plugge igjen høla for slangene? Var i alle fall gjort slik på en stang jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå