phrode Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Kjøpte for en tid tilbake en 92 525tdsA touring som jobbsliter. Har fungert utmerket forutenom at det tar veldig lang tid å legge i revers. Når kassa er kald legger den i revers nesten med en gang, men hvis jeg har kjørt en stund og skal rygge skjer det ingenting. Hvis jeg gir litt gass kan den plutselig "smelle" i gir, og det kjennes ikke helt bra ut for drivverket. Er det på tide og bytte olje og filter på kassa, eller er det noe annet som spøker?
Muren Motorsport Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 huff.. hørest litt ut som det er for sent å bytte olje å filter.. men PRØV! er der drenering på converteren på den? ville bytta olje og filter flere ganger viss ikke. Du får ikke ut halvparten av oljen viss ikke converteren har drens. Men det å tappe converteren kan og by på ubalanse viss den er full i slamm. Da den drar med seg slammet som er rundt tappepluggen, men ikke det som ligger rundtom.
///MoePower Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Prøv å bytt filter på kassa du. Hadde samme problemet på en granada en gang, dvs eieren før meg hadde det, da ble det byttet filter og alt ble bra Glem ikke olja
Muren Motorsport Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 Prøv å bytt filter på kassa du.Hadde samme problemet på en granada en gang, dvs eieren før meg hadde det, da ble det byttet filter og alt ble bra Glem ikke olja øø... du fyller ikke på igjen den gammle oljen når du bytter filter da.. der er ikke tappeplug! å bunnpanna på kassa må ned når du skal bytte filteret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå