Bimmerlars Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ...med tanke på at dette er den råeste? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... PfM1058845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 repost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 får ringe å spørre om du kan kjøpe den uten sideskjørt, hekkfanger og vinge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ehhhhhmmmm.... vet ikke helt hva jeg skal si... finnes mange fine orgianle m3er rundt om i distriktet... men jeg har ALDRI sett denne før... og ikke er den fin heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 går en 328 med m3gt motor i og m3optikk i mandal vet eg.. husker ikke hva eieren heter, men traff han tilfeldigvis på rudskogen.. rune? usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ehhhhhmmmm....vet ikke helt hva jeg skal si... finnes mange fine orgianle m3er rundt om i distriktet... men jeg har ALDRI sett denne før... og ikke er den fin heller!! Jeg liker fronten og felgene jeg. kanskje jeg er gal, men men... Sideskjørt, cleaning og hekk derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ja, du er nok gal hehe... fronter har jo vinger! felgene er helt greie... hekken er jo helt bølgete også... heheh... nei, dette var ikke noe å satse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ville nok plukka vekk leppa forran ja. men fangeren var ikke så ille da. Felgene kunne jeg godt hatt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 går en 328 med m3gt motor i og m3optikk i mandal vet eg.. husker ikke hva eieren heter, men traff han tilfeldigvis på rudskogen.. rune? usikker.. Kan stemme det... Men er ikke i Kristiansand da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 fangeren ser nesten ut som en lumma fanger med sparkla grøftelys hull... eller et dårlig forsøk på å kopiere en e46 fanger, men den er helt grei hehe... hmmm... ja, de var greie de.. kunne trengt en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Nesten godkjent ombygd. Har jo alt av papirer og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Eksteriørmessig ser det ut som om denne bilen er totalvrak. Det der er DE styggeste sideskjørtene jeg har sett i hele mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 stakkars, han har jo ikke "hatt tid" til å godkjenne den... han er vel så flau for å skulle vise den på biltilsynet at han selger den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Om ikke annet så var fargen tøff da. men skulle lakka caliperene. Så litt halvferdig ut bak felgene syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 fargen var grei hvis man vil ha oppmeksomhet, men han kunne ha senka den litt mer også syntes jeg... men en ting skal han ha... han har godt mot hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå