Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 det ser ut til å være billigste type kn filter.. det er ikke dobbelkon engang. kjøp ett filter til 249,- på biltema, dra til en blikkenslager å få en platebit. minst like bra!
Bernt Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Er temmelig sikker på at det skal være ganske god kvalitet på dette da det nærmest blir hyllet i England. Ville vært merkelig om det ikke var bedre kvalitet enn biltema når det har fått så gode omtaler og tester. Men selvfølgelig, jeg skal ikke beskytte dette produktet da jeg ikke har fått testet det personlig! Men tviler på at det er biltema kvalitet. Skal skrive en anmeldelse når jeg mottar det!
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 kn har nå vert på markedet i flere tiår! sett til sjerming av varme er heller ikke rakettforsking! hva er så svært da?? klart att markedsføring er viktig! det er slik det tjenest penger! att han har klart å hale ut 13 hk utav en motor forteller ingenting.. gammlefilteret kunne vert potte tett! der lå kansje ei kråke i innsuget.. men det er måten det tar knekken på motoren på som er verst da.
Bernt Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Han byttet til et nytt filter før han tok testen, så det var helt rent. Det er ikke bare denne bilen det er gjort i, jeg tok bare en av testene gjort. Jeg kan skjønne at du er kritisk, men dette er da et bedre produkt enn et helt vanlig K&N filter. Uansett, vi kunne sikkert diskutert frem og tilbake i en evighet om konfiltre. Men det er ikke det jeg ønsker! Det eneste jeg ønsket å gjøre med denne tråden var å gi andre en mulighet til å spare litt penger på, noe jeg og en del andre mener er, et godt produkt. Du skal få lov til å slippe å kjøpe det, hehe! Men vi kan vel begge være enige om at det er et bedre produkt en det meste som selges rundt på nettbutikker i Norge? Hadde det bare vært en test som viste hk økelse så hadde jeg vært skeptisk. Men det er et stort antall tester som viser det samme utfallet. Mvh, Bernt.
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 det ER ett helt vanlig kn filter! det er kun den benda blikkplata han der klovnen har laga..(kansje) kn lager og induction kit! http://www.knfilters.com/kits.htm
Bernt Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Det skal være modifisert i enden slik at det kan suge inn mer enn et vanlig filter, så det er ikke et helt vanlig kn filter. Nå synes jeg du begynner å bli på kanten til usakelig. Denne "klovnen" vet du ingenting om, du har heller ikke testet ut dette kittet. Har du noen tester som bakker opp det faktum at dette er på lik kvalitet og ytelse som et vanlig kn induction kit? Fordi testene som er utført på kittet, som blandt annet er utført av enkelt personer som er medlemmer av www.e36coupe.com, ikke venner og bekjente av denne personen, viser til helt andre tall enn lik eller dårligere ytelse. Nok om det, jeg lagde ikke denne tråden for å diskutere produktet. Edit: Jeg sier ikke at ikke kn produserer slike induction kits selv. Det finnes mange merker å velge mellom. Jeg sier bare det at utifra testene som er utført på produktet så viser det at Dave F. kittet har bedre ytelse enn kittene kn produserer av samme type. Mvh, Bernt.
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 usakelig? jeg syns det er viktig å få fram att det er ett helt vanlig kn filter! det står også på sida hans! genuine kn filter! som betyr ekte kn filter.. står ingenting om att det er modda på noe vis. http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-1003
Bernt Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Med usakelig mener jeg måten du omtaler denne personen, og måten du skriver på. Jeg mente ikke at det er usakelig at du mener noe annet enn det jeg gjør. ...modified to fit the 90mm induction pipe to straighten the airflow. Supporting the engine with more cold air then a normal K&N induction kit would. Har du lest gjennom de andre trådene? Ja det er brukt K&N filter, og utifra slik jeg forstår det så er det mindre modifikasjoner på det.
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 ett kn filter har 88,9mm tilkoblingsstuss. så viss det å varme opp stussen så du klarer å tre det innpå ett 90mm rør er modifikasjon,, så greit for meg. de har forøvrig større og. http://www.knfilters.com/search/univcone.aspx
Bernt Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Det er ikke jeg som produserer det, så det vet jeg desverre ikke. Det ble også testet i Redline og Total BMW Magazine. ..done at power engineering rolling road.328i with standard manifold and remap. standard box did 216hp gruppe-m did 221hp davef did 224hp done on the same day, same car, same time one after the other. BMW CAR bygde en M3 3,0 og har blandt annet en artikkel som inkluderer diverse tester hvor dette kittet, blandt andre, har blitt testet. Nå har jeg ikke bladet som inneholder artikkelen, så kan desverre ikke quote resultatene. Noen andre som kan hjelpe? By Chipeduk BMW CAR also has an article about a 3.0 M3 they are building, including some intaketests and exhaust's on the dyno...The Kit was tested in this magazine, make sure to read the article... Jeg skal også sammenligne priser. Jeg bruker et eksempel fra Schmiedmann. Et kit uten varmeskjold koster ca kr 1 250. I tillegg må man kjøpe et varmeskjold, ca kr 400. Som dere ser, så ser det mindre fint ut. Tror også det tar litt større plass. Det vil si kr 1 650 pluss det røret gjennom skjoldet, så kommer frakt i tillegg. La oss si kr 1 800+? Tror faktisk jeg heller ville valgt dette. Med tanke på testene som er utført, og hvordan det ser ut, utseende-messig. Ja, det koster kr 2 200, uten rabatten, hjem på døren. Det er altså snakk om kr 400 ekstra. Det tror jeg er verdt det. Men det er opp til hver enkelte. Ja, jeg er enig. Det er et vanlig K&N filter som i utgangspunktet blir brukt. Nå ønsker jeg ikke å diskutere dette mer, vi kommer uansett ikke til enighet, og det ødelegger det opprinnelige formålet med tråden. Om ingen andre er interessert så blir tråden uansett fjernet om ca 1 uke. Om det skulle vise seg at du har videre interesse av å diskutere produktet, så kan vi heller gjøre det over PM. EDIT: Rettet opp i den ekstra nullen i en av prisene. Mvh, Bernt.
Bernt Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Ingen flere som er interessert i dette produktet? Vi er nå to stykker, kanskje tre som skal bestille. Mvh, Bernt.
pitchyou Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Du skriver prisen blir 2200kr uten rabatten, hva blir den med rabatten da?
Bernt Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Det kommer ann på hvor mange vi blir, desto flere vi er som bestiller desto mere rabatt får vi!
Bernt Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Flott, da er vi tre personer, kanskje fire som bestiller. Noen fler? Mvh, Bernt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå