-Anders- Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Jeg er hvertfall fornøyd med varene jeg fikk fra dave. Jeg vet ikke hva som er så veldig mye bedre med dette enn andre kit, men folka på e36coupe forumet roser hvertfall dette opp til skyene i motsetning til k&n`s "tilsvarende" kit. -Men igjen, bare folks meninger om ting. Litt dyrt ja, men det er k&n`s versjon også, og også andre merker jeg har kikket på. F eks pipercross som leverer et cold air kit til E36 med fler. Alternativene er mange selvfølgelig. Finns jo uendelig mange luftfilter kits der ute. Jeg valgte det jeg gjorde på grunnlag av hva folk har fortalt meg om produktet og hva jeg har lest om det. Men folk får velge det de syns er mest fornuftig! jeg betalte hvertfall i overkant av 2 lapper ferdig på døra hjemme!
Bernt Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Jobber du på Eikås du Bernt`? Ja, det gjør jeg Vi blir flere og flere nå, så sleng dere på. Mandag er tilbudet over. Mvh, Bernt.
Hr.smith Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 jeg leste en test av slike filter på nettet en gang, husker dessverre ikke hvem side men..var ganske så stor forskjell på hvor mye dritt slike filter slipper gjennom. Det var en slags støvsugertest. De la filteret i en kasse med sand og et hissig støvsuger i filteret, og så hvor mye som kom gjennom etter en viss tid. Apexi filter kom best ut, slapp så og si ikke noe gjennom. Kan se om jeg finner igjen den siden
Hr.smith Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 her var den gitt.. http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ er rimlig stor forskjell syns jeg
Bernt Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Ja, er veldig stor forskjell på slike filtre. Det er viktig og rense og olje slike filtre, hvor ofte er jeg usikker på. HKS kom utrolig dårlig ut i testen, noe som er litt overraskende med tanke på at det trolig er verdens mest solgte filter (?). Kanskje jeg er blind, men hvem utførte denne testen? Mvh, Bernt.
Hr.smith Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 vet ikke hvem som utførte den testen dessverre. Ja er veldig viktig å blåse reint slike filter. Om filteret skal oljes kommer vel ann på om en har turbo/kompressor eller ikke. Har hvertfall hørt at det skal kun brukes tørre filter på biler med turbo/kompressor
Bernt Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Ok, det er jeg faktisk ikke sikker på. Jeg var under det intrykket av at man skulle olje uansett, men er mulig jeg har oppfattet det feil. Vi er da fire stykker som skal bestille, om det går som planlagt blir det bestilling på tirsdag. Mvh, Bernt.
Bernt Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Hei, Mobilen har gått litt skeis slik at jeg bruker en annen akkurat nå. Kan personen som tok kontakt via sms vennligst sende meg en PM, har desverre ikke nummeret på denne mobilen. Mvh, Bernt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå