gisse Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 har tatt inn noen greie dvd spillere. med det meste av det man trenger. det meste ligger på hjemme sia mi på godepriser.no men vis noen lurte på noe der og da legg meg gjerne til på msn godepriser@hotmail.com ta en tit og si hva derre mener. den siste spilleren må bestiles dette er helt nye spillere som har et års garanti.. beklager at bildene ble som de ble.
steffen- Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 du skal selge disse? lurer på hvor mye du skal ha for dem? lurer litt på den dvd-3635?
gisse Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 jeg har lakt den ut for 3999 vis noen e intresert i og sette seg på vente liste så blir prisen redusert
gisse Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 vis noen er intresert i og sette seg på vente liste på disse så gir jeg 20 % rabat på disse spillerene.
lloydsb Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Post ut info om spillerene så alle kan se! mer spesifikk info som koblings muligheter osv....
gisse Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 hei ja hvorfor ikke er jo ganske mye info da. ville jo nesten at folk tar turen innom hjemme sia mi heller. www.godepriser.no der ligger al info under dvd spiller bil men som det står vis folk er vilige til og sette seg på venteliste så blir spillene biligere opp til 20 prosent avslag
gisse Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Jeg legger disse spillerene inn på nytt delt opp med alt av info.
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Hei! Hadde kanskje vært fint om du snakket med Gunnar og fikk ordnet deg en link her til høyre
Frode H. Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 For å annonsere på forumet finner du den infoen du trenger her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=annonsere
Anbefalte innlegg