ThomasB Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 ja, slik så den altså ut: traff en elg...: dette skjedde for et par mnd. siden....kjørte uten kasko Men kjøpte denne istede: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Kjipe greier, kan tenke meg det smalt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Huff, sure greier det der, men viktigste er at det gikk bra med deg/dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Det smeller godt ja. Har kjørt på elg selv, men det ble ikke så mye skade på min som det ble på denne. Skummelt når det plutselig bykser en svær okse på flere hundre kilo opp fra grøfta. Elgbestanden i Norge burde vært enda lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Uff.. Hjalp ikke mye med catkiller mot en elg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Kjipt! men var jo fet den nye bilen! selv om det ikke var bmw ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 du skulle ikka hatt noen bilder av elgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Ohhh!!! Det så vondt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Utrolig ille opplevelse! Håper jeg ikke kommer ut for det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Kjipt men var jo fet den nye bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Aiaiai! Kjedlig når sånt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Jeg forestilte meg det ville være mer skade om en elg på 200-300 kg treffer deg. Hvor stor fart var det? Døde elgen momentant? Det er utrolig ille når man VET det ikke er annen utvei en smellet. Det sitter i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 ja det var en bra smell for å si det sånn.. vi var to i bilen å komm unna uten en skramme..., elgen derimot døde momentant... ang. "nybilen" er det fryktelig morsomt å kjøre uttafor veien, men gud hvor jeg savner bmw'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian11 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 leit håper det gikk bra. grattis med ny bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 det er et par mnd siden dette skjedde, omentrent første ganger jeg er inne på forumet siden, å jeg var en rimelig aktiv bruker.... planen er ¨finne en E34 med sliten motor eller noe sånt, for det er bra deler som sitter på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå