Dirty Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Jepp prøver da å selge Min Xbox 360 xbox 360 20gb disk hd kabler 2trådløse kontroller 4 spill og ekstra forsikring \garanti det er kjøpt på elkjøp. har garantilappen Need for speed most wantet Fifa 07 coil mcrae dirt forza motorsport 2 Skal du kjøpe dette nytt idag vil det koste deg 4900 med ekstra forsikring! så kom med bud!
Dirty Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 3000 far en kollega er bydd her! så går for 3000 til han idag! vis ingen byr mer!
mAZE Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Ble denne solgt eller? Jeg er ihvertfall interessert i den da min sluttet å virke i går.. Send PM evt. Er ikke så ofte jeg er på nettet om dagen da jeg ikke har fått det i ny huset mitt enda.
Vegar br. Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Solgt? typisk å se slike annonser når det er for sent ^^
efjeldse Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Ble denne solgt eller? Jeg er ihvertfall interessert i den da min sluttet å virke i går.. Garanti er en fin båt
StianA Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Ble denne solgt eller? Jeg er ihvertfall interessert i den da min sluttet å virke i går..Send PM evt. Er ikke så ofte jeg er på nettet om dagen da jeg ikke har fått det i ny huset mitt enda. begynte den og lyse rødt? har byttet min noen ganger nå pga det jævla røde lyset.
efjeldse Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 de fleste feil på en xbox360 indikeres med en kombinasjon av røde lys foran I det siste har det vært veldig mye sånn.. :-/ (jobber i serviceavd)
mAZE Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Ble denne solgt eller? Jeg er ihvertfall interessert i den da min sluttet å virke i går.. Garanti er en fin båt Så lenge den er flashet hjelper den båten veldig lite. Det er lys 1,3 og 4 som lyser rødt. Har fått vite at det muligens er en av loddepunktene inni maskina som har løsna. Men har da enda ikke fått åpnet den og sjekket... Kjøper ny om det er fler som skal selge sin..
Dirty Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 du pakker de inn i et teppe! så lar du sen stå på i 30 min! så pakker du den ut! skrur den av! la den stå til den er kald! skru den på! Så funker den! ikke KØDD! bare skjekk youtube.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå