Ballder Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 hehe et sted hvor jeg kan få tak i specs til dette? og hvor mye måtte dere ut med for å få det til? Jeg måtte ut med noen lapper for og si det sånn. (kjøpte bilen ferdig turborigget) Men tipper for 13-16 lapper hos A-dekk hjelper deg mer eller mindre i mål med det du trenger for og lade 0,5 ++ Finn nummeret og ring.. Blir feil av meg/oss og prate for han.
kazynor Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 hehe et sted hvor jeg kan få tak i specs til dette? og hvor mye måtte dere ut med for å få det til? Jeg måtte ut med noen lapper for og si det sånn. (kjøpte bilen ferdig turborigget) Men tipper for 13-16 lapper hos A-dekk hjelper deg mer eller mindre i mål med det du trenger for og lade 0,5 ++ Finn nummeret og ring.. Blir feil av meg/oss og prate for han. ok nå ble jeg litt forvirra her...er A-dekk en person? som lager biler? og selger deler? eller er det et firma?
kazynor Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Hva slags specs tenker du på ?Clutchen ryker ved ca 250, så den må byttes. Ellers må du vel ha tilleggssprut hvis du skal over 0,5bar. Har du nok bensin, kommer man ganske langt med org innmat. Holder selv på å bygge på m50b20, og skal ha org innmat, men alt av pakninger skal byttes. Motoren er straks ribbet, og skal sjekke alt før det blir satt sammen igjen. Istedet for å dreie stempler skal jeg bruke 3,5mm MLS toppakning for å få riktig komp. Og selvfølgelig ekstra sprut. Blir et sted mellom 0,5 og 1 som jeg skal kjøre på. Får se etterhvert når det blir ferdig hehe du får sende meg info på hva du bruker av turbo, IC, og div takker og bukker for all hjelp til planlegging. hvor mange lapper har du tenkt på bruke? jeg ender nok med å overhale det som er av drivverk når jeg først er i gang og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå