oyvin Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Har et mørkegrått standard velour interiør til e39 stående, hattehylle, dørtrekk, forseter og bakseter. Er ingen flenger/hull og nesten ingen tegn til slitasje. Sannsyneligvis brudd i sensormatta til airbagen på passasjersiden. Jeg er ikke sikker, men lurer på om det passer i E34? noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Selges til 500 mot henting. Interiøret står ca 5km vest for Molde sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 hva er km standen på bilen du plukket dem ut fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 den hadde gått omtrent akkurat 200 da jeg tok de ut. Men som sagt, nesten ikke tegn til slitasje. sender du meg en epost adresse skal jeg sende deg bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Har sendt PM ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 har ikke fått noe pm såvidt jeg kan se her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Okey, merkelig. Du kan i alle fall sende bilder til bjf@poseidon.no Biln min har gått 408000, så sjåfør sete e utsotten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå