hav Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Hei selger diverse deler etter at en handel gikk galt.. Alle henvendelser på PM! Har følgende til salgs: Navi skjerm som er 4:3 størrelse. Kun skjermen selges for de som ønsker å bytte fra den minste navi skjermen til den mellomstore som jeg selger. Dette er med kasett,så passer glimrende med de som har cd-skifter. 3000 eller bud Selger også midtkonsoll hvis noen vil flytte klimaanlegget sitt ned for å montere den store navi skjermen (se bilder) 300 eller bud Selger også min orginal bmw business cdspiller pga overgang til nyere spiller. illustrasjonsbilde 2500kr eller bud Selger bmw navi leser pga jeg ikke har bruk for den illustrasjonsbilde 1000kr eller bud illustrasjonsbilde pris 500 eller bud Gps modul illustrasjonsbilde 500 eller bud har også sorte antenne og div deler til navi komponentene. Orginal bmw telefon hentet fra en E46 sedan med ledningsnett. 500 eller bud (SOLGT) E46 coupe lys,dette er altså de lysene som komme med i bmw lyspakke. Interiør lys med leselampe. Selger coupe lys bak (se bilder) 200 eller bud E46 coupe hvite blink lamper selges da disse har kun vært i bruk ca 2-3uker. selges pga overgang til en annen type 400 eller bud Midtre innvendig speil avblendbart selges. navi modul selges,navi motakker, navi dvdleser (bilde kommer senere) selges også (se bildet) Pris speil 800? eller bud multifunksjonsratt den nye typen selges med airbag.illustrasjons bilde pris 2500 eller bud (SOLGT) Disse delene selges pga en bytte handel gikk kalt og selges disse som erstatning. Alle varer kan hentes i Oslo eller sendes i postoppkrav. Alle priser er uten frakt kostnader. Selges til høyest bud. mvh Hav
hav Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Hei 300kr bud på Bmw orginal telefon Høyeste bud til torsdag får varene. Mvh Hav
hav Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 300 for avblendbart speil Hei Bud på 300kr for avblendbart speil notert. høyest bud til torsdag for varen. Mvh Hav
hav Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Hei Bumper denne! Til dere som er interessert i multirattet, send meg chassi nr på PM så kan jg sjekke om den passer eventuelt hvilken kabelsett dere trenger dersom dere ikke har multi ratt i bilen nå. Mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei Bud på orginal telefon ligger på 400kr inkl. frakt Mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei 2500kr bud på multirattet Mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei 400 kr bud på avblendbart speil mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei 3000 kr bud er gitt på multirattet. mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei Nytt bud på speilet 450kr Mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei Da er multirattet solgt og hentet av en herre. Lykke til han med monteringen Mvh Hav
hav Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Hei 500 kr bud på telefonen er lagt inn. Og rart nok en bud på 480kr lagt inn på midtre speil! mvh Hav
hav Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Hei Bump Oppdatert med flere slags produkter Mvh Hav
hav Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Hei da er har det kommet bud på radio modulen 500kr Jeg har del nr på alle varene,dersom noen lurer på hvilken det er så bare send pm. Mvh Hav
Es-brusv Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hei Er den mellomstore NAVI skjermen bare plug 'n play for oss som har den lille skjermen med røde piler? Jeg har en e46 stasjonsvogn med facelift.... Hilsen Espen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå