hav Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 HeiEr den mellomstore NAVI skjermen bare plug 'n play for oss som har den lille skjermen med røde piler? Jeg har en e46 stasjonsvogn med facelift.... Hilsen Espen Hei PM sendt Mvh Hav
DR_XX Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Send mg pm bor i oslo så kan jg hente den imorra vis mulig :)
hav Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Send mg pm bor i oslo så kan jg hente den imorra vis mulig :) Hei da var PM sendt! Mvh Hav
hav Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Hei Da var avblendbart speilet hentet og solgt. alt skal vekk, ønsker flere bud. mvh Hav
Padi Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 HeiEr den mellomstore NAVI skjermen bare plug 'n play for oss som har den lille skjermen med røde piler? Jeg har en e46 stasjonsvogn med facelift.... Hilsen Espen Hei PM sendt Mvh Hav Hei. Send meg svaret på PM.Har samme bil som han og samme spørsmål. Glenn
hav Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Hei Jeg selger følgende nå til 2000kr. Navi delene alt sammen coupe lysene blink lysene blink lysene er kun brukt 1mnd. Resten av delene selges som de er,pga jeg ikke vet om de fungerer eller ikke.Har fått beskjed at alt fungerer. Avblendbare speilet skulle fungere,men bmw sa at den er defekt. De begrunnet ikke noe mer. Alt skal bort. GI BUD Mvh Hav
bmwsel Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hvilke navi deler er det du har igjen da? dele nr?
barri Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Orginal bmw telefon hentet fra en E46 sedan med ledningsnett. har du den forsatt???
hav Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Hei Jeg har kun 4:3 skjerm igjen av de delene jeg selger. Mvh Hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå