325iturboooo Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 fjernet den originale gummislangen mellom LMF og innsug og satte på silikon 90 graders bend p.g.a den originale sprakk. men hva er di to slangene under godt for? har bare satt noen mini luftfilter på der så det er helt åpent nå. fjusker litt på et visst gasspådrag. takk for hjelpa
steinar84 Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 husker ikke helt hvordan det var det der. skall ikke det gå to slanger bort til spjeldhuset der. de ligger etter lmm. og lmm måler den mengden luft som går forbi den, men ikke den luften som kommer inn etter lmm. dermed får du feil blandingsforhold(falskluft) = fusking
marararius Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Tror det er noe vakuum greier eller noe. Jeg vet ikke men. Men når jeg hadde de ute på bilen min, og så glemte jeg å sette i den ene når jeg tok det sammen. Da fusket bilen skikkelig, og gikk ikke rent, og ikke på tomgang. Men funket bra når jeg fikk satt den inn igjen hvertfall.. Så noe er de til !
325iturboooo Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 får prøve å blokkere den ene å se hva som skjer. for det virker som blanding blir helt tullete
325iturboooo Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 fant ut av det... dentykkeste slangen er til tomgangsregulatoren. derfor den ikke går skikkelig
325iturboooo Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 skal prøve å sveise en nippel på trykkrøret så kanskje den går normalt igjen. sier ifra i morgen om det blir bra igjen i fall det er flere som har det problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå