BMW_POWER Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 er nå nødt å selge bilen min for og skaffe meg varebil, noen som er interesert? bilen har nettopp vært på naftest og jeg har fikset nesten alle feilene som var, det vil si det som gjenstår er at pusseroverføringene bør byttes, har dem liggende, et bakhjulslager, ellers er det ingen andre feil med den, har byttet tre coiler, lamdasonde, dempere og fjerer rundt om, casterstagforingene og bærearmene h+v foran, ny frontrute, nye plugger og olje på motor, eksospotte bakre, cv ledd på mellomaksel og opphengslager, har angel eyes, crystal blinkers, tonede ruter bak, rullegardin.. ellers er det kvitteringer for MANGE tusen, servicehefte fram til ca 245000 har selv tatt servicer etter dette, bilen har rullet 315000 nå men man skulle tro den var gått halvparten. bilen er utmerket kosmetisk(kun litt avflasset lakk på støtfangere) og teknisk stand. bilen er helt original, kjøpt ny i norge av eldre lege i oslo solgt nordover hit til troms i 1996 ca til en eldre bmw mann, jeg kjøpte den av han i 2005, så bilen har kunn to eiere før meg. er som sagt NØDT og bli kvitt den kjapt, kan eventuelt bytte mot varebil og gi mellomlegg, dere får bare komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Intressert i mondeo stv? Send meg eventult en pm om du skulle være intressert for en eller annen handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Jeg er interesert! hvor holder du til, og ca hvor mye skal du ha for den? send pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 alle vet hva de ikke vil ha for bilen sin så du har sikkert en pris ant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 alle bud over 37000,- vurderes.. jeg bor i troms, men kan være behjelpelig med eventuell frakt og kan jo møtes ett stykke på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 når er neste Eu-kontroll? manuell kasse? kan du legge ut flere bilder, også av motorrom og interiør? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 neste eu er vel okt /nov 2008men for all del det er ikke noe problem går mange mange mil uten feil.. kan ikke sammenlignes med en gammel rusten og utslitt 518 som mange ungdommer som er på leit etter bil gjør, er du en kjenner så vet du vilken bil dette er snakk om, er manuell kasse ja, ny clutch i sommer.. skal fikse noen bilder i morgen, dersom den ikke blir solgt da.. kommer en å skal kikke/muligens kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 solgt bilen? kan du sende meg bilder på skinka@hotmail.com ? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_POWER Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 ikke solgt, han kommer i morgen.. men skal fikse noen fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 ble den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg