Toro Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Er det rart det går vipparmer og ventiler Den klarer sikkert å lage litt blårøyk uten å ligge konstant på sperra
Tsbusa Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Er det rart det går vipparmer og ventiler Den klarer sikkert å lage litt blårøyk uten å ligge konstant på sperra Testing to destruction! Det som tok kvelden der, var; B vannslange sprakk og diffen ble 100% noen sek, før det sa KLANG, hehe:) Men ny er ankommet, og vi forbedrer motoren for tiden:)
Bare_egil Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 fikk ikke opp noe film jeg, windows media player klarte ikke spille den av, samt winamp...med vlc lan fikk jeg bare opp lyd.. andre som har det sånn?
lloydsb Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 fikk ikke opp noe film jeg, windows media player klarte ikke spille den av, samt winamp...med vlc lan fikk jeg bare opp lyd.. andre som har det sånn? prøv quicktime eller realplayer, mener 100% sikker på at det vil fungere med quicktime player:) Kos med litt røyk
Mr.Silver Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Funket i Media player her hos meg.. Men steike da Sten Andrè, var litt vell mye turtallsperre synes jeg
Tsbusa Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Funket i Media player her hos meg..Men steike da Sten Andrè, var litt vell mye turtallsperre synes jeg Hehe, den kommer så lett opp:P
B.E.E. Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Ja, det er godt noen tar vare på bilene sine...
Tsbusa Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Ja, det er godt noen tar vare på bilene sine... Må alltid ha minst èn lekebil vettu Porscha jeg solgte var langt ifra like morsom Funderte større motor nå, har allerede bestillt noe stæsj.. Så setter vi over turboen på ny motoren, hvis det blir BMW Sekser med turbo gir pervers lyd
geirauer Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Jeg lurer på hvilke lyspærer du har i baklyktene dine jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå