Muztang289 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Hei Har en E30 316i 89 modell som jeg har tenkt og bytte ut med en 325i istede.. Men før jeg starter å lete og kjøpe, er det noe jeg lurer på.. Når jeg går ifra en 316i motor til en 325i motor, må vel kanskje bremser forbedres for at den skal bli godkjent? Vil bilen bli godkjent idet hele tatt om jeg slenger i en 325i motor?? Noe andre ting man må passe seg for når man bytter motor? Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 du må bytte travers, å ellers alt av understell/bremser. bremsekraftforsterker. Det enkleste her blir å kjøpe en 325 å flytte over alt. Eventuelt selge bilen din å kjøpe en 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Såpass mye jah... Hm.. Der røyk jo de planene så og si... Har veldig veldig lyst på mer futt i bilen, vet ikke det med å selge bilen og kjøpe en 325i.. Koster dem ikke ganske så mye?? Jeg fikk jo bilen min til vrakpant pris siden den ikke gikk, men montertet bare et nytt bensinpumpe relè som kostet 74,50;- så startet den jo med en gang... Hm.. Noen forslag til hva som kan gjøres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå