BMWM Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 selger min seidel bakfanger til BMW E30 siden jeg ikke fikk bruk for den selv.. fangerne er delvis tilpasset, er bare litt småfiks som skal til før den passer! er ganske pen ellers! pris: 2500kr! kan nås på telefon: 91561315 eller på e-post : kristian_ostgaard@hotmail.com -Kristian
Tsbusa Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Faaaaen! Bilde av gamle E30'en min JO! *savn*
BMWM Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Faaaaen! Bilde av gamle E30'en min JO! *savn* hehe:P tok ett tilfeldi bilde jeg fant på nette:P
Tsbusa Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Faaaaen! Bilde av gamle E30'en min JO! *savn* hehe:P tok ett tilfeldi bilde jeg fant på nette:P Digg at du fant min bil da!
MrBimmer Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Faaaaen! Bilde av gamle E30'en min JO! *savn* Den er drit fin. Så den låg til salgs da du hadde den. Var tenkt på å kjøpe den i men dagen etter i så den så sto d solgt :S hadde d ikkje vore for d hadde eg vell hat den bilen ein dag i dag :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå