Peer Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Fjern det! Og se om du får til en pen soting av baklytene dine også, så har du skikkelig mafia bil!
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 kan noen sote blinklysene også bare for å se forskjellen slik bilen er?regner med at emblemet blir fjerna ganske snart:)
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 hmm..siden jeg skal sote rutene selv så tror jeg at jeg dropper å sote bakruta..har alle andre ruter løse så er enkelt sånn sett..men funker vel å bare sote siderutene siden jeg har solgardin bak?
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 kult:) baklyktene blir sort/røde men rutene skal sotes..hmm..og emblemet skal fjernes:) men synd at mange da ikke vil se om det er 5/7 serie..hmmm...
conan Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Bare en kjapp photomodd fra meg... Ble skikkelig "mafia brakke" det der, fillern nå savner jeg e32 min
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 pen bil med øyelokk som du egentlig burde ha solgt til meg:p har fjerna emblemene nå
Rabies Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ser jo glatt forskjellen på 5 og 7 da. Hekken er jo ganske anderledes da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå