wicky124 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 el-vinduet på førerdøra er VELDIG treig..slitsomt å dra den opp og ned..men når den står ute og det regner, så går ruta superraskt...så mistenker at den trenger smøring..hvordan kan dette gjøres?hva burde jeg smøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er nok pakkninga di som er helt uttørka. DU vet den nederst på ruta der døra\dørtrekket begynner. Skal visst bruke noe silikongreier eller noe i den gata. Men uansett så vil jeg tro det er uttørka pakkning siden den går bra når det regner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 bruke silikonstift på pakningen?hmm..skal prøve det..bare få tilbake setene i bilen før jeg kan kjøre..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 halvveis ned går ruta TREEEEEEEEGT mens siste biten går brukbart greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 halvveis ned går ruta TREEEEEEEEGT mens siste biten går brukbart greit... Nøyaktig samme problem jeg hadde på E36-en min. Tok av dørtrekket og fuktighetsfilmen (heter den det?) og smurte all mekanismen med noe sykkelolje-greier. Kan også være lurt å sjekke justeringen. Nå går ruta som .. eh, smurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 sykkelolje?hmm..interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå