Brekke Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Heisann, ny eier av Bmw, og ville gjerne ha litt tips hvordan jeg får av det henger feste, det er avtagbart, med en sånn Skru sak på høyre sia av det, men jeg skjønte ikke helt hvordan jeg skulle vri den og hvordan jeg skulle dra evt. noen som har noen erfaringer om dette? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Hvis det er avtagbart så er du jo vanligvis med en nøkkel. Da må du låse det opp først og så vri på den knotten, det har en tendens til å sitte litt godt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Hvis det er avtagbart så er du jo vanligvis med en nøkkel. Da må du låse det opp først og så vri på den knotten, det har en tendens til å sitte litt godt fast. Har 2 nøkler, jeg får dratt knåtten ut av "sporet" så vridd den nja, en kvart til halv runde, men skal jeg dra henger feste ned eller skal jeg dra det te meg? jeg får ikke heisa opp bilen så :S Er keen på å få den av i dag. Fint me kjappe svar. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 jeg fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå