Efen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Hei, driver fortsatt å prøver å koble til anlegget mitt, så prøver å få satt inn de nye høytalerene mine, men da må jeg ta av hattehylla, hvordan tar jeg den av? Har E36 sedan 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 bump, please hjelp meg. Kommer ikke lenger før jeg får svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 På e-30 er det bare og ta av seteryggen og huke den av noen klips, kanskje det noe lignende på e-36 ?! Vipp av seteryggen og ta en titt, skader jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 tatt av seteryggen, også har jeg løsna noen klips foran, men sitter fortsatt der :S Lurer på hvordan den er festet bak, bare å dra opp? eller hvordan får jeg den løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Av med seteryggen ja. Muli du må av med Dekselene på C-stolpen åsså. Lenge siden jeg har styrt med sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 av med seteryggen å dra hattehylla mot deg altså inn mot cupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 enklest om du tar av dekslene på c-stolpen! Var hvertfall det jeg fant ut når jeg tok den ut på min coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 jeg har Sedan, det er likt i sedan og coupe? H va er C-stolpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 c stolpene er de stolpene som holder bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 åja, da går jeg ut nå å prøver forslaga deres =) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Men hvordan får jeg av de nakkestøttene bak? dem stopper bare på siste hakket :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er ein splint eller noe som holder dei 2 stengene i nakkestøttene fast under hattehylla.Prøv å få få løfta opp hattehylla der å få tak i dei med ei tang eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Ja, det var det. Takk for hjelpa alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå