Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste tiden hatt et litt spesielt problem, det som skjer er at alle instrumentene i dashbordet "nuller seg ut"

bensinmåler, temperatur, speedometer og turteller faller ned til 0 kan du si, samme stilling som de har når tenningen er av. I tillegg kommer serviceindikatoren opp. virker som om bilen reset'er seg selv uten at motoren stopper! Er som det blinker, alt blir som normalt etter at det har blinket. Litt vanskelig å forklare egentlig! :P

Kommer hovedsakelig når motoren begynner å få driftstemperatur.

Vil tro at det mest sannsynlig er jordfeil, noe som har hatt dette problemet før?

Noen tips om hva som kan være feil??

mvh Torgeir

Skrevet

leverte min inn til verksted (garanti). det første de gjor var å bytte alle kontaktene ol. så fikk jeg problemer første dagen jeg fikk den tilbake.

leverte den inn igjen og da byttet de instrumente. men traff på den ene mekanikeren i ettertid, da snakte han om at det kunne ha vært et batteri som ligger i instrumentet.

6mnd siden det ble byttet og ingen problemer enda

Skrevet

Heh Sånn var mitt instrument og.

Det kom å jekk akkorat som det ville.

Ei stund så var det heilt dødt Noen ganger virka ikkje speedo men turtall osv..men eg fekk meg aldrig tid til å fikse det.. :)

Men kom tilbake av seg sjøl,å har virka fint etter(sikkert 3 år siden nå) :D

Skrevet

Har hørt om flere som har hatt det problemet på e36..

Det er dårlig kontakt bak der en plass.. Du kan jo prøve å ta det ut, rengjøre godt og passe på at alt har god kontakt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...