Sir Hofstad Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Fujitsu-siemens Xi 1546. T7200 core 2 duo 2 ghz. 2 x 1 Gb RAM 2 x 120 Gb Sata HD X1800 256 Mb skjermkort 17" Widescreen 1440x990 ellers alt av tilkoblinger og Fjernkontroll for Media center Er bygd slik at det er greit å bytte feks skjermkort til ennå større, samme med Hd osv. selges rimelig pga av noen bruksmerker på lokk (kan sikkert poleres vekk) og låst pixel helt i ytterkant av skjerm... original MS media center medføler og Vista Ultimate innstallert. Bud mottaes. http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_s ... 904&site=6 lignende bærbar med større oppløsning og litt større hder. Er garanti ennå.
stiann Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 hei du er ikke interesert i og bytte mot rc bil? har en pro on road bil i carbon mad masse deler og tilbehør. dette er en ren løpsbil som er lite brukt. ny pris ca15000
stiann Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 ok. dette er el bil da, rimelig heftig opplegg. men da er du sikkert ikke intereser
Ballder Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Sitter med samme maskin i fanget hver kveld. Grei og stabil sak dette. Hatt min i ca 11 mnd. nå, og har ikke hatt noe tull med den. Anbefales!
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Ja, sammenlignet bærbare og vurderte lenge før jeg valgte denne Er spillmaskinen min, men prøver å finansiere nytt prosjekt så da selger jeg for en rimelig penge hvis det blir kjapp avgjørelse. Mye av grunnen til jeg satset på denne var muligheter for å kjøre RAID 0, mulighet for å bytte skjermkort (MXMIII) osv. Forøvrig erstatter den en stasjonær helt greit Kjører du Vista Ballder? Kan noen triks for å kjøre nye drivere på X1800 og "åpne" vista så det er bare å si ifra Har du samme oppsett?
Ballder Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Kjører helt identisk oppsett ja, men os er xp media center edition. Bruker maskinen kun til surf og brenning av diverse easynews stuff, så maskinen er i grunn skikkelig overkill til mitt bruk. Ble kjøpt på sånn firma avtale med skattefordeler.
erlend_p Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 hvor mye tenker du at du vil ha for denne?
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Mener en pris på 7000 + er en real pris, men forutsetter hurtig avgjørelse
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Kjører helt identisk oppsett ja, men os er xp media center edition.Bruker maskinen kun til surf og brenning av diverse easynews stuff, så maskinen er i grunn skikkelig overkill til mitt bruk. Ble kjøpt på sånn firma avtale med skattefordeler. kjører Ultimate, men mest for å teste Har media center og XP Pro på de andre.
erlend_p Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 låst pixel helt i ytterkant av skjerm................... Er garanti ennå. Er de låste pixelene i ytterkant veldig tydlig? og irriterendes? går ikke dette på garantien? er det rundt hele skjermen, på ene siden, lang strek, eller en firkant? Bilde av det? Lenge siden du kjøpte den, og hvor lang tid er det igjen av garantien? mange spørsmål her, håper du kan svare
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Pixelfeil er 1 grønn og 1 blå, altså pixler (ikke striper eller noe annet enn en del av de tusenvis av firkantene som danner bilde. Den ene er lokalisert ca 1 cm fra ytterkant på høyre side, den andre 0,5 cm fra ytterkant nede. Hadde jeg ikke vært så dum og kjørt test hadde jeg vel ikke merket det da det gikk flere uker før oppdagelsen.... Egentlig ser du det bare ved den sorte oppstartskjermen, men er riktig å informere om det mener jeg. Er vel garanti ut året. PC ble kjøpt fra F-S i Desember i fjor, men jeg registrerte den hos dem for ca 2 måneder siden da jeg kjøpte ny mottaker for 24 knappers Media center fjerkontrollen (som sitter i PCMCIA slot når den ikke er i bruk) og noen nye gummiknotter... Kan prøve å polere deksel (er polert alu).
Stephan.s Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Dette hadde jo vært en pc for madammen. Men litt irriterende hvis hun får bedre maskin enn meg.
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Får vel låne? leveres seff med BMW mus med lys grunn til evt salg er kjøp av ny bil for å putte B28en i... i desember 2004 bygget jeg en 40K Pc 3,6 Ghz som jeg senere oppgraderte med alt mulig bla X1900XT, denne har høyere 3dmark Score (nesten 4000 -06) lagt inn nyeste catalystdrivere og skal se hvordan de takler crysis.
Anbefalte innlegg