Aleks Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 holder på å koble opp fjernstyrt sentrallås.. skulle koble meg inn på batteriet.. skrudde som vanlig av batteripolen og da glapp fastnøkkelen og kom borti stabstaget mitt mellom fjærbeina samtidig som den var i pluss polen.! etter dette så vil ikke bilen starte! (motoren går rundt) coupelysene lyser ikke, ingen av lysene bak fungerer, alle lysene framme fungerer, el vinduene virker ikke!!! (alle sikringer er ok) lurer på om d kan være et relè eller rett og slett hjernen. skal skjekke om noen timer om bilen får gnist. men skjønner ikke helt hvordan dette henger sammen. alle de tingene også ska ikke bilen starte.. hvis bilen ikke får tenning så ska jo ikke d gå ut over vinduene o.l. ska se om eg får lånt meg diagnose verktøy imåren(søndag)! takker for gode tips til hvor jeg kan begynne! det gjelder en e-36 coupè, 1993 mod. 318IS
Magge Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Kunna ikke ha brennt noen ledninger da? Prøv å tenk om du kjennte noe svilukt. Inni bilen eller hvor som helst. Er en plage dettte elektriske greiene. Forstår meg ikke så mye på det. Men sikkert en grei sak for en som har peiling. Uansett... for du eventuellt begynner å kjøpe noen nye deler for å se om de er gåen, så ville jeg fått tak i en med peiling til å sett på det
Ballder Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Finn alt av sikringer og sjekk at de er hele også. Vet at på e39'n så er det en hovedsikring i nærheten av batteriet + en del sikringer til. Åssen det er på din bil vet jeg ikke.
Magge Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 er noen sikkringer under baksetet som kan være verd å sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå