knut_olestad Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Jeg kan gi deg 20:Dfra spøk til revolver, tror litt over 30 en plass hadde gjort seg. send meg en pm når du veit hva du skal ha for den:) gjerne hvor du bor og noen bilder også er det ikke mere verd tro? tror jeg sitter på gull jeg vettu neida, men er det deriøst ikke verdt mer? her mangler angel lyktene da Fin den E28 man såvidt ser i bakgrunn på bilde nr 2 Er fin 525`n din, regner med du har savna den mens den sto til sveis. M5 interiør er tingen Øystein, det er nok alle enige i
shibby Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 er den godkjent med senkinga og felgene? når er eu?
øystein andre Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 senk er godkjent nytter ikke kjøre rundt her nede uten godkjent senk, da henger du i en tynn tråd for å si det sånn godkjente felger på bil ? har jeg ikke hørt om før, hvofor skal en gjøre det, å hvordan gjør en det? eu om ett år å ett par månder tror jeg att den hadde gått gjennom siste kontrollen er for meg ett under :-/
øystein andre Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 ja, knut i savnan så gale nå att de e nummere før i reise ut å tvinga mann te gjer se ferdig me biln :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå