Bjørn 320 Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Hei! Har nettopp installert xenon-kit eg kjøpte her på Bimmers. I bruksanvisningen stod det at pærene ikkje har godt av å bli tende raskt mange ganger på kort tid. Betyr det at eg bør skru av lyset før eg startar bilen, slik at dei unngår å bli tende så fort eg skrur på tenningen, i tillegg til å bli tende på nytt etter at motoren er starta? Takk for alle svar
Amzoch Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 trur det heller betyr att di ikke passer seg i fjernlys.. der du må slå av og på fjernlysan iett.. Er ikke heldig vist du står og slår av og på motorn i ett.. di har ikke godt av det.. har xenon i fjernlysa.. ikke hadd di så lenge i da... ,men funker som f :)uansett om eg slår av og på di mange ganger iløpet av en kjøretur
Bjørn 320 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Jepp...har akkurat installert eg og, og det kom seg vannvittig. Har i fjernlysa og, kan vel umuleg tåle så dårleg å bli slått av og på kvar gong eg møter ein bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå