Gå til innhold

BMW 325i e36 selges

mustangII
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. pga husrestaurering, manglende førerkort og arbeidslyst vil jeg selge BMW'n min.

Dette er en 325i sein 91 mod, mørke rød spesiell farge (ikke bmw farge), man.kasse, cruisecontroll, store kjørekomputeren, el takluke, el vinduer foran (4dørs) høydejusterbart undestell, diffbrems, greenfilter, 18" sommer og 16" vinterhjul. hvitt skinninteriør. sota ruter rundt hele av grei kvalitet. bakrutesenker. nye lager og oljepumpe i motor for 15000km siden. bilen har gått ca 290000km.

Det som er av feil/mangler på bilen er v bakskjerm og bakluke må lakkes opp igjen pga liten skade. Frontfangeren er en e46 m-tech som er skrudd og limt til grillplata, pga noen møter med fartsdumper etc er den litt sprekt i liminga. slurekobling på vifte må byttes da den kan gå varm hvis den står for lenge på tomgang. trenger eu, noe som ikke skal være noe fælt problem da den ikke har gått mye siden sist eu. bortsett fra dette er bilen grei og et veldig lett objekt for en som har litt arbeidslyst.

Bilen var stilren og bra før disse småfeilene kom. jeg har ikke tid til å drive med dette og planlegger annet bilkjøp i løpet av vinteren da jeg får igjen kjøreløyvet til våren :D

Bilen selges som den står for høystbydende over 33000. kan evt byttes i båt. bilen er fri for heftelser.

ring el send sms på 93861839.

mvh

PK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du leser lenger opp så har jeg skrivi att jeg holder til på kongsvinger.

Skrevet: Tir Nov 06, 2007 01:53 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

motor på den hansviken? jeg holder til på kongsvinger. har fått tatt et par bilder, prøve å få lagt dem ut i løpet av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte jeg skulle ha motoren selv, men det er en tohatsu 70hk 99mod. kan jo seff følge med. men da ser jeg gjerne at jeg får noen kroner imellom.

det blir nok ikke mange kronene... det på bakskjermen og bakluka er ikke rare greiene da. det er jo en bil jeg hadde forlangt 60-70000 for hadde ikke dissa feilene vært der. men du holder til langt oppimot bodø og der du? så jeg har et forslag. du bringer og henter, jeg tar båten og motoren usett og du tar bilen usett og du får 5000 i mellom for jobben. det burde være en grei deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...