marius-82 Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Når du kjøper ett sett som dette. er d helt komplett eller må jeg kjøpe til noe ekstra. Er det plug and play??? http://www.diyautotune.com/catalog/mega ... -c-25.html E har en bmw 320 e36 som jeg skal montere turbo på når jeg får tid. Holder den til 240 dollar da eller??? Andre plasser d e billigere??
ehrnst Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Nå som MS2 er ferdig utviklet bør du gå for det sammen med V3 kretskort. 2.2 kretskortet kan ikke styre tenning. Vet siden av boksen trenger du bredbåndslamda IAT-sensor. ledningsnett og en del tolmodighet. TPS på m50motoren skal fungere som smør Plug and play er det ikke med mindre du får noen til å lage ledningsnettet. PS: du må finne ut hva slags tenningsstyring du skal kjøre før du handler slik at du får kjøpt alt du trenger. DIYautotune er meget "service friendly" så det er bare å sende dem en mail med dine tanker
Gjest Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Hvorfor bumper du? ehrnst ga deg et bra svar på det du spurte om...
N0rris Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 syns detta var et greit svar på detta:) kansje høre med de om hva jeg burde hadle, s38b36 turbo prosjekt.
marius-82 Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 orker egentlig ikke å svare dere, men som sagt tar e me bryet. Grunnen til d e at d e ofte kjkt med flere synspunkt på en sak. Hvis dere ikke synes d så greit for me
Azeton Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Er det noe du skal bruke mye penger på er det greit me autroinc
marius-82 Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 ok, d e vist ett avansert system d ikke sant, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå