Gå til innhold

Har plutsli begynnt å fuske

Magge
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte i dag. En tur på ca 40 minutter. Kjørte fint og dro ikke bilen i det hele tatt, siden jeg da hadde datteren min ombord. Bilen funka som det sto til. Oppholdt meg noen timer ved ankomst. Så motoren ble kald. Da jeg kom for å starte bilen for så å kjøre hjem, merket jeg at motoren fuska. Kanskje ikke så veldi mye fusking vil jeg si. Hopper ikke på turtelleren. Men kjenner den vibrerer svakt på tomgang. Kan det være at den ikke tenner på alle cylindere? Eller hva? Må bare nevne at det var +2 grader ute. Om det kanskje kan være kaldstarten som er noe fuck med? Dama sa forresten at hun kjennte en svak bensin lukt. Personligt kan jeg ikke si jeg gjorde det. menmen... sjekka slanger i motorrommet, og alt så i fineste orden ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskli å forklare. Men kan nesten virke som den får for mye bensin... eller heller kanskje for lite egentli. Kjenner hvertfall at bilen vibrerer på tomgang. Som på en bil med gåene motorfester. Er ikke noe mekaniker så kan ikke si annet en at jeg hører noe er galt. Fyllte på kondensfjerner på tanken denne gangen jeg fyllte. Nå er jeg nede på halv tank. Gjorde det bare for at jeg vet det blir kaldere tider. For å sikkre meg liksom. Bør jeg tømme tanken min helt? Noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...