Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Så fikk jeg endelig hentet meg en slik maskin jeg hadde lett etter lenge... 14 dager siden jeg betalte dep, og i dag ble motoren min Trodde det var en borret M50B25. Men ser når jeg kommer hjem at det er en TU, altså med vanos motor ble kjøpt AS-IS og de opplysningene jeg har er ikke så mange. KM ca 180K,ombygd for 7 år siden, stått i E36 CAB (kikket på den samtidig.). Blir tatt inn på verkstedet i morgen, og Tirsdag har jeg vel fått brukt kvelden på å sjekket ut litt. Takknemlig for innspill da jeg ikke har bestemt hva jeg skal montere den i... (evt E34 touring da med kompressor, eller 325 bare motor.) Eller evt oppgradere med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 bli tøft prosjekt hehe må kom me bilda etter vert da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Kjørte rett etter bimmers-treffet jeg og ungene for de ville være med og hente "MOTTO" 18.30 var motoren på plass i Hi-acen: Selger arbeider på verksted og var rimelig ryddig: styreenhet var pakket i boleplast, og alle skruer, klips osv fulgte med i egen boks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Må nesten spørre hvor mye du måtte ut for motoren Johnny? Er det gullventiler på den eller kostet den nogenlunde fornuftig? Når det kommer til bil å sette den i ville jeg faktisk valgt touringen. Men nå har jo jeg sansen for "familieracere" og da Du som allerede har lagt såpass mye penger i touringen din, så øker du jo prisen ved evt. salg med den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Fikk lempet den inn på verkstedet i ettermiddag og kikket litt nærmere på den. Det jeg har sett på så langt virker strøkent, ingen tegn til lekkasjer, topp er helt ren og ingen spor etter slitasje. Skal se på bunndel i morgen, og se hva som er gjort med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Er uinteressant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Tirdag og hobbykveld på arbeid. Demonterte topp og fikk ut gjengeparti fra knekt tennplugg. Målt og sjekket, og alt ser veldig fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Fortsetter tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=65031 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå